ΟΜΟΡΦΟ=ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ!


  «Ρατσισμός», αυτή η λέξη διαρκώς περιστρέφεται μέσα στο μυαλό μου. Πραγματικά λυπάμαι που χρειάστηκε να δημιουργήσουμε μια «κενή θέση» στο λεξιλόγιό μας για να εισχωρήσει μέσα σε αυτό η συγκεκριμένη αυτή λέξη την οποία ΔΕΝ ΘΕΛΩ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ πλέον να την ακούω ή ακόμα και να τη νιώθω στο πετσί μου όπως πολλοί από εμάς...Μου φαίνεται αδιανόητο στη σημερινή εποχή να βλέπω παιδάκια, ακόμη και ενήλικες να προσπαθούν να αλλάξουν αυτό που είναι για να μην βιώνουν τον ρατσισμό...Στεναχωριέμαι παρά πολύ όταν βλέπω ένα μικρό παιδάκι το οποίο βιώνει κάποιο είδος ρατσισμού ή αλλιώς bullying  να κάθεται ολομόναχο σε μια γωνίτσα και απλώς να απορεί για ποιον λόγο του τα λένε όλα αυτά, για ποιον λόγο το χλευάζουν ασταμάτητα. Πάνω σε αυτό το θέμα λοιπόν θέλω να εκφράσω και την προσωπική μου άποψη. Λογικά κάποιοι από εσάς θα την αγκαλιάσετε και κάποιοι άλλοι θα την απορρίψετε, αλλά αυτό είναι απολύτως λογικό καθώς δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι με όλα. Θέλω λοιπόν να υπενθυμίσω σε όλους μας πως πρέπει να αγαπάμε τον εαυτό μας γι’ αυτό που είμαστε και πως ποτέ δεν πρέπει να αλλάξουμε για κανέναν. Ξέρω, αυτό μπορεί να ακούγεται πολύ γραφικό ,όμως είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να μείνει για πάντα μέσα στο μυαλό μας. Ναι, είμαι αυτός που είμαι, αγαπώ αυτό που είμαι,είμαι περήφανος για τον εαυτό μου και δεν πρόκειται ποτέ να αφήσω κανέναν να με κάνει να πιστέψω το αντίθετο. Το να είσαι διαφορετικός δεν είναι καθόλου άσχημο! Το να είσαι διαφορετικός είναι ευλογία! Γι’ αυτό θα ήθελα να παρακαλέσω όλους τους γονείς να μεγαλώνουν με σωστή παιδεία τα παιδιά τους και να  μαθαίνουν σε αυτά από μικρή ηλικία να τρέφουν αγάπη προς το διαφορετικό και όχι μίσος. Ας μην ξεχνάμε κιόλας, πως όλοι μας είμαστε διαφορετικοί, όποτε αντί να το κρίνουμε αυτό σε κάποιον συνάνθρωπο μας, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι αγαπήσουμε αυτή τη διαφορετικότητα και να ζήσουμε μέσα σε μια «πολύχρωμη παλέτα ζωής» στην οποία ο καθένας βλέπει κάτι όμορφο στον άλλον. Όμορφο=διαφορετικό!

*Βάζουμε τέλος στον ρατσισμό

                                                  

                                                          Τ.Δ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις